Valborg

Ännu en mycket lyckad fredagkväll med världens bästa Helen, är så jätteglad att jag har den tjejen alltså. Hon är verkligen guld värd! Efter jobbet drog jag hem till henne iallafall, somnade en stund på hennes soffa. Vi käkade lite middag och gjorde oss fina och sen började vi förfesta på hennes ballkong och hörde regnet mot fönstret. Senare kom hennes vän och höll oss lite sällskap innan man körde oss till några andra av Helens kompisar. Där stannade vi bara en liten stund innan taxin kom och hämtade oss och körde oss till garbo!!!! Där vi dansa, dansa, dansa tills dem stängde! Åh det är så roligt!

Lyckad kväll/valborg iallafall!

Nu håller jag på att fixa lite här hemma och slöar lite på soffan innan det är dags att tagga till sig igen, ikväll blir de lite "inflyttningsfest" förfest här hemma hos mig med arbetskollegor och vänner innan vi drar ut i natten igen och dansar!

ha en bra helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0