Storstädning och packning

Idag var det dags för en storstädning hemma hos mig. det är visning på söndag så jag hade inte så mycket till val än att röja upp här i lägenheten. Jag passade även på att börja packa lite av mina saker. 6 kartongen fick jag ihop idag iallafall och de läskiga är att det är långt ifrån färdignerpackat. Martin kommer antagligen strypa mig. Jag var hård med honom att kasta kasta hemma hos han när vi röjde där för några veckor sedan. Jag har lite svårare att kasta mina grejer, det var ju tur att han inte var med idag då.

Nu är det bara lite småpiff som ska göras, köpa lite blommor, puffa kuddar och bädda sängen fint sen är den klar för visning!
Känns lite tungt faktiskt att flytta härifrån. Jag verkligen älskar min lägenhet och med så mycket jobb som mina föräldrar la ner på den för att göra den fin och i min stil känns de lite jobbigare. Men man måste juh gå vidare i livet och de gick ju fortare än vad jag hade trott så det är bara att hänga med.

Nu är det dags att göra sig lite fin och tvätta av sig lite.
Mot Erotikmässan med Martin ikväll!



Kommentarer
carro

uppdateringen har jag väntat på;) jag ör ju typ inne varje dag(A) trogen läsare! Kul att det går vägen för er efter allt skit som varit.

Vi hörs imorron!!

Kramar

2010-10-27 @ 18:07:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0