Flygrädd

Jag börjar bli riktigt nervös nu för att flyga.
Jag har inte alltid varit flygrädd, de har kommit de senaste året, tycker inte alls om de och framförallt inte när man ska sitta så himla länge som vi ska göra denna gång. Men det väntas juh något riktigt underbart när man väl är framme så jag tror jag kan samla lite mod för att äntligen få komma till paradiset igen..
Måste gå igenom min väska en sista gång, packa ner saker i handbagaget så jag får med mig allt. Ska åka och äta lunch med min kära mamma idag som fyller år, sen en snabb sväng till jobbet för att lämna lite papper, de blir en lite stressig dag idag.

Ha de så bra här hemma, vi kommer tillbaka den 11 februari!
Grattis mamma på din dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0