Nedräkning till Thailand

Om exakt 6 dagar, 6 timmar, 13 min och 5 sekunder så sitter vi på ett plan iväg till solen och värmen i Thailand. Hur nice är inte de? Slippa denna snö och kyla. För just nu är jag lite trött på all snö. Håromdagen fick vi hjälp av en polis för att "gunga" ut min bil som satt fast i snömassorna. Dagen efter hade en idiotplogare plogat in hela bilen. Nej då är det dags att åka till varmare bräddgrader och när vi kommer hem i mitten av februari hoppas jag att våren börjar visa sig.

Jag hoppas bara jag hinner bli helt frisk, inte så roligt att flyga om man är förkyld. Har legat hemma nu i en och en halv vecka som sjukling med feber, hosta, hes, ont i kroppen, ja typ influensan. Nu är jag fruktansvärt rastlös och vill inget hellre än att få bli frisk nu nu nu!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0